تور بالی

بالی یکی از محبوب ترین مناطق اندونزی است به سادگی، شگفت انگیز است. حومه شهر زیبا است، سواحل آن عالی است، محل های پیاده روی فوق العاده، مردم محلی صمیمی و غذا که در سطح جهانی ارزان است.

تور بالییک مجموعه تفریحی کامل است. دلایل زیادی وجود دارد که بسیاری از مردم به اینجا سفر میکنند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای یک سفر هستید، حتما از بالی دیدن کنید ومطمئن باشید که هرگز پشیمان نخواهید شد.

این راهنمایی به شما نشان می دهد چگونه از سفر به بالی بیشترین لذت را ببرید.

5 مورد از بهترین فعالیت هایی که باید در تور بالی انجام دهید

1. به درون چشمه های آب گرم بروید

چندین آب گرم در جزیره بالی وجود دارد. آنها فوق العاده انرژی بخش هستند و توصیه می شود درون این استخرهای طبیعی به استراحت بپردازید و از چشم انداز سرسبز و زیبا در پیرامون خود لذت ببرید.

در کوه های شمال شرقی، برخی از این آب گرم ها در سواحل دریاچه باتور قرار دارند. یکی دیگر از نقاط حساس Air Banjar است که در ساحل شمالی جزیره نزدیک لووینا واقع شده است.

2. بازدید از معبد هندو

جزیره بالی با معابد مختلف پوشیده شده است. حداقل سه مورد از این معابد در هر شهر وجود دارد و بهترین جاذبه گردشگری این شهرها به حساب می آیند. مشهورترین معابد معبد 9 وجهی و معبد مادر است.

3. به Nusa Lembongan سفر کنید

این جزیره ای کوچکی واقع در کنار ساحل بالی می باشد که موج سواری در آن واقعا لذت بخش است. غواصی در این منطقه نیز شگفت انگیز است و همچنین ارزانتر از سرزمین اصلی می باشد.

4. درباره فرهنگ های بالی در اوباد اطلاعاتی کسب کنید

اوباد دومین منطقه گردشگری محبوب است اما بهترین مکان برای یادگیری فرهنگ مردم بالی می باشد. تعدادی از معابد زیبا، سایت های تاریخی متعدد، نمایش های رقص و برخی از بهترین غذاها در این جزیره وجود دارند.

5. پیاده روی در کوه باتور

اکثر گردشگران ارتفاع 1،700 متری این کوه را پیاده می پیمایند تا از مناظر گل های سرخ و چشم انداز طلوع خورشید لذت ببرند. صعود فقط چند ساعت طول می کشد و تابلوهای راهنمای زیادی وجود دارند که مسیر را به شما نشان می دهند.

فعالیت های دیگر که باید در تور بالی انجام دهید

  1. انجام برخی از ورزش های ماجراجویانه
  2. غواصی در زیرآب و شیرجه
  3. بازدید واستفاده از چشمه های آبگرم
  4. بازدید از کوتا
  5. تماشای نمایش دلفین ها
  6. تماشای میمون ها
  7. تماشای مسابقه بوفالو
  8. بازدید از معبد مادر

هزینه های معمول در سفر بالی

اقامت در بالی

اقامتگاههای ارزان و مهمانسراها معمولا قیمتی در حدود 120،000-200،000 (IDR) برای هر شب دارند. اکثر اقامتگاه ها دارای اتاق شخصی نیستند هر چند اینترنت و صبحانه اغلب به صورت رایگان ارائه می شود.

همچنین بالی دارای برخی از گران ترین هتل های دنیا است که برخی از آنها بیش از 13،000،000 IDR برای هر شب قیمت دارند. اگر شما در تور بالی  به دنبال یک هتل مقرون به صرفه هستید، انتظار می رود برای یک اتاق دو نفره در هر شب مبلغی در حدود 300،000-700،000 (IDR) پرداخت کنید. این مبلغ به طور کلی شامل اینترنت و صبحانه رایگان نیز می باشد. برای یک هتل با یک استخر، انتظار می رود حداقل 550،000 (IDR) در هر شب هزینه کنید.

Airbnb نیز در این منطقه در دسترس است که قیمت آنها از 150،000 (IDR) در شب برای یک اتاق مشترک شروع می شود. اگر می خواهید یک خانه یا آپارتمان را به طور کامل رزرو کنید، انتظار می رود که قیمتی در حدود 350.000 IDR برای هر شب را پرداخت کنید.

واحد پول کشور اندوزی روپیه (IDR)  میباشد که هر یک روپیه تقریبا معادل 280/6 ریال است.

غذا در بالی

غذای محلی بسیار ارزان است و معمولا کمتر از 10،000 (IDR) برای غذای خیابانی هزینه خواهید کرد. یک وعده غذایی معمولی قیمتی نزدیک به 15000 (IDR) خواهد داشت. غذاهای غربی خیلی گران تر هستند اما بازهم قابل پرداخت هستند و در حدود 125،000 IDR قیمت دارند.

غذای فست فود چیزی در حدود 60،000 (IDR) قیمت دارد .یک بطری آب حدود 5،000 (IDR) می باشد.

حمل و نقل در بالی

حمل و نقل در اطراف بالی بسیار ارزان است. شما می توانید با حدود 65.000 (IDR) یک تاکسی و با قیمتی در حدود 200،000 (IDR) یک ون خصوصی در سراسر جزیره کرایه کنید. پروازهای یکطرفه از بالی به اغلب نقاط آسیا و استرالیا قیمتی در حدود 1،000،000 (IDR) را دارا می باشند.

اسکوترها نیز در سراسر جزیره با قیمتی در حدود 135،000 (IDR) برای اجاره موجود می باشند. یک دوچرخه معمولی را نیز می توانید با قیمتی در حدود 60،000 (IDR) در هر روز کرایه می شود.

تفریحات در بالی

اکثر مردم در بالی رفتن به موج سواری، بازدید از نمایش رقص و یا پیاده روی در کوهستان می پردازند. اکثر این فعالیت ها بین 135،000 تا 350،000 (IDR) قیمت دارند. پیاده روی معروف باتور بین 300،000 تا 800،000 (IDR) بسته به شرکتی که از آن استفاده می کنید هزینه بر خواهد بود.

غواصی، بانجی جامپینگ و پاراگلایدر بین 1000،000 تا 2،000،000 (IDR) برای هر نفر قیمت دارد. یک تور گردشگری به همراه راهنما به معبد مادر بین 400،000 تا 1،000،000 (IDR) هزینه خواهد داشت. قیمت تمرینات یوگا نیز از 400،000 IDR شروع می شوند.

بودجه پیشنهادی روزانه

500،000-700،000 / IDR) 40-50 USD) (توجه: این یک بودجه پیشنهادی است با فرض اینکه شما در یک مهمانسرا اقامت دارید، در رستوران های ارزان تر غذا می خورید، و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید.) با استفاده از راهنمایی های مربوط به بودجه در زیر، شما همیشه می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

اما اقامت در یک هتل خوب، استراحت در آبگرم و غذا خوردن در بعضی از رستوران های لوکس ممکن است باعث افزایش هزینه های روزانه شما شود!

نکاتی برای صرفه جویی در پول در بالی

1.غذای محلی بخورید

می توانید غذاهای محلی خوشمزه را با پرداخت حدود 7000 (IDR) میل کنید. اگر می خواهید در هزینه صرفه جویی کنید و از غذاهای محلی لذت ببرید، از رستوران های غربی دوری کنید!

2.چانه بزنید

در اندونزی هیچ چیز ارزشمندتر از چانه زدن نیست. کاملا جدی و به طور مکرر چانه بزنید. هرگز اولین قیمت را که حتی خودتان پیشنهاد می دهید پرداخت نکنید.

3.به سمت مناطق شمالی بروید 

منطقه جنوبی بالی (کوتا، اوباد، Seminyak، و غیره) محبوب ترین و گران ترین منطقه جزیره است. اگر به سواحل شمالی یا شمال شرقی بالی بروید، می بینید که قیمت ها نصف می شوند و می توانید مکان های بهتری را برای اقامت پیدا کنید.

4.با به اشتراک گذاری کرایه ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید

Uber راه ارزان تری نسبت به تاکسی هستند و اگر شما نمی خواهید منتظر یک اتوبوس باشید یا هزینه های گزاف تاکسی را بپردازید، بهترین راه برای رفتن به مناطق مختلف شهر می باشد. گزینه ی Uber Pool می تواند با به اشتراک گذاری کرایه بین سایر مسافرین باعث صرفه جویی بیشتری در هزینه های شما شود .

زیما سفر پارس مجری تورارزان بالی و تور لحظه آخری بالی می باشد. برای سفر به این مکان شگفت انگیز از تور بالی  زیما سفر پارس استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 327
برچسب ها : تور بالی,

تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 | 17:09 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور دبی

 

در گذشته دبی بیشتر به عنوان یک مقصد برای افرادی که قصد تردد از طریق امارات را دارند در نظر گرفته می شد. در حالی که امروزه دبی یک شهر محبوب برای گردشگران و توریست های بسیاری از سراسر دنیا شده است و تعداد قابل توجهی گردشگر تور دبی برای بازدید به این شهر مدرن و زیبا سفر می کنند.

قطعا شما بیشتر از آنچه که انتظار دارید از اقامت خود در دبی لذت می برید. این یک شهر قرار گرفته بین دو منطقه قدیمی و جدید است. یک مکان با فرهنگ محافظت شده و قدیمی با آثار باستانی قدیمی و در سوی دیگر یک لاس وگاس در خاورمیانه که همه چیز در آن یافت می شود (گاهی اوقات پشت درب های بسته).

از تنوع بالای سرگرمی ها در این شهر شگفت زده خواهید شد و در طول یک هفته اقامت کمتر دچار روزمرگی می شوید. دبی یک شهر جذاب و چند فرهنگی است که حتما برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

امیدواریم این راهنمایی به شما کمک کند یک سفر رویایی با یک بودجه مقرون به صرفه برای خود ترتیب دهید!

هزینه های معمول درتور دبی

 قیمت اقامت در مهمانسرا 

مهمانسراها در دبی معمول نیستند. تنها چند مورد از آنها در دبی وجود دارد که قیمت آنها برای یک خوابگاه معمولی چیزی در حدود 100 تا 120 درهم امارات است. اگر یک اتاق خصوصی می خواهید، انتظار قیمتی در محدوده 250-375 درهم امارات را داشته باشید.

اکثر آنها دارای اینترنت رایگان و برخی از آنها همچنین دارای صبحانه رایگان می باشند. اگر می توانید از آنها اجتناب کنید ، زیرا جلوه زیبایی در شهر ندارند.

 

قیمت هتل های مقرون به صرفه دبی

این هتل ها قیمتی در حدود 200 تا 250 درهم امارات به ازای هر شب برای یک اتاق دوبل یا دو نفره دارند. اینترنت رایگان به صورت استاندارد عرضه می شود و برخی هتل ها دارای امکانات اضافی از قبیل شاتل فرودگاهی رایگان یا استخر شنا می باشند.

هتل های معمولیتور دبی  قیمتی در حدود 250 درهم امارات دارند برای هر شب دارند، اما اگر شما به دنبال مورد لوکس تری هستید، گزینه های نامحدودی برای شما وجود دارد که با توجه
به تور دبی  که انتخاب می کنید می توانید از امکانات این هتل ها استفاده بیشتری داشته باشید.

میانگین قیمت مواد غذایی در دبی

شما می توانید وعده های غذایی ارزان در دبی را در حدود 30 درهم امارات پیدا کنید، در حالی که فست فود نیز کمی ارزان تر (در حدود 25 درهم) است. وعده های غذایی معمولا شامل مواد غذایی مشترک بر روی میز می شوند که شامل حموس، پیتا، فلافل، فتوش، سالاد با سس بخارا و پنیر کبابی هالومی می باشد.

رستوران فلافل نام یک رستوران بزرگ با 7 شعبه در سراسر دبی است. اگر می خواهید یک وعده غذایی در یک رستوران متوسط داشته باشید، قیمتی در حدود 100 درهم امارات را درنظر بگیرید.

اگر به دنبال یک وعده غذایی کامل مخصوص گیاه خواران هستید برای هر نفر باید حداقل 375 درهم امارات بپردازید. اگر شما خودتان قصد پخت و پز وعده های غذایی را دارید، چیزی در حدود 175 تا 225 درهم امارات در هفته را برای خرید مواد غذایی درنظر بگیرید.

Debonairs در بازار دبی دارای یک ناهار ویژه با قیمت 15 درهم امارات است. مطمئن باشید که برای خوردن غذاهای ارزان به بخش قدیمی دبی بروید. وعده های غذایی در این منطقه قیمتی در حدود 20 تا 30 درهم امارات خواهند داشت. من واقعا رستوران ایرانی Al Usted در نزدیکی متروی الفهیدی را دوست داشتم.

هزینه های حمل و نقل در دبی

مترو، هرچند که خیلی گسترده نیست، بسیار کارآمد بوده و به خوبی نگهداری می شود و اتوبوس های عمومی می توانند شما را به هر کجا که می خواهید ببرند. یک بلیط یک طرفه بین 4 تا 8.50 درهم امارات قیمت خواهد داشت (بسته به مسافتی که می خواهید طی کنید) و یک سفر روزانه حدود 20 درهم امارات هزینه دارد.

تاکسی ها نیز ارزان هستند اگر می خواهید با یکی از آنها تماس بگیرید، بهترین گزینه Uber است چرا که توضیح دادن آدرس در این شهر کمی دشوار می باشد. قیمت آنها قابل مقایسه است پس دنبال گزینه ای باشید که راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. یک بلیط اتوبوس به ابوظبی حدود 40 درهم امارات می باشد (شما همچنین می توانید یک تاکسی با قیمت 290 درهم امارات برای هر مسیر کرایه کنید).

دبی یک شهر ارزان نیست اما یک شهر فوق العاده گران نیز به حساب نمی آید!
زیما سفر پارس مجری بهترین تور دبی  ، تور لحظه آخری دبی و تور ارزان دبی می باشد. برای سفر به این شهر با زیما سفر پارس همراه باشید.

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 344
برچسب ها : تور دبی,

تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 | 21:14 | نویسنده : زیما سفر پارس |

15 مکان برای تور تایلند - قسمت اول

معرفی 15 مکان برای تور تایلند - قسمت اول

تایلند برای سال های زیادی به عنوان یک مقصد توریستی و  تور تایلند شناخته شده است اما از دوران هیپی و اقامت در تپه های ساحلی تایلند با قیمت 1 دلار تغییرات زیادی کرده است. اما تایلند هنوز مکان های زیادی برای بازدید توسط گردشگران و  تور تایلند  را در اختیار دارد. از جزایر گرفته تا سواحل و شهرها و روستاها، این کشور جایی است که شما می توانید بارها از آن دیدن کنید. 

پس همراه آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس سراغ این جاذبه های  تور تایلند می رویم و از آن ها لذت می بریم.

در این پست، قصد داریم لیست مکان های برتر برای بازدید در تایلند در امسال را به شما معرفی کنیم. آن را بخوانید و شروع به برنامه ریزی سفر خود به سرزمین لبخندها با زیما سفر پارس تجربه کنید!

بانکوک (شهر فرشتگان تایلند)

پایتخت تایلند مکانی است که حتما باید از آن دیدن کنید. اگر از طریق هوایی به تایلند وارد می شوید، به احتمال زیاد شما در بانکوک فرود خواهید آمد، اما اگر توسط قطار یا اتوبوس از یک کشور همسایه به تایلند می روید، مطمئن شوید که حتما به سمت شهرهای بزرگ نیز بروید!

بانکوک متفاوت از تمام شهرهایی است که تا به حال به آنجا رفته ایم - این شهری است که هرگز نمی خوابد. خیابان ها همیشه مملو از افرادی است که به سر کارشان می روند، دستفروشانی که کالاهای خود را به فروش می رسانند، و موتورسیکلت هایی که مدام در خیابان ها تردد می کنند. غذای خیابانی در بانکوک بهترین در کشور است،  تفریحات شبانه در بانکوک شگفت انگیز است و ترکیبی منحصر به فرد از تجارت مدرن و سایت های تاریخی در آن به چشم می خورد.

نه تنها غذا فوق العاده و شگفت انگیز است، بلکه چیزهای زیادی برای انجام دادن در بانکوک وجود دارد. بازار آخر هفته Chatuchak، کاخ سلطنتی و پارک ها (Lumphini فوق العاده است) را از دست ندهید. همچنین مطمئن شوید که در بار Moon یک نوشیدنی بنوشید، در رودخانه چائو فرایا به سفر کروز بروید، از فروشگاه الکترونیک خرید کنید و ....

هوآ هین

آیا می خواهید مانند مردم محلی سفر کنید و از تعطیلات لذت ببرید؟ هوآ هین جایی است که می توانید این کار را انجام دهید! این یک مقصد آخر هفته محبوب برای تایلندی ها است و اگر شما به دنبال بهترین ساحل در سرزمین اصلی هستید، این جایی است که شما آن را پیدا خواهید کرد. ساحل شنی هوآ هین 8 کیلومتر طول دارد، و اگر شما در طول هفته وارد آن شوید، شما اساسا جایگاهی برای خودتان خواهید یافت.

تپه Chopstick و بازار شبانه Wat در بالای آن، بازار شناور، ایستگاه قطار تاریخی، پارک مجاور Rajabhakti و منطقه تفریحی Cha-Am (که حدود 20 کیلومتری شمال قرار دارد) را از دست ندهید.

پارک ملی Khao Yai و  تور تایلند 

تایلند سرشار از گنجینه های طبیعی است که منتظر شما هستند تا آنها را کشف کنید. اگر شما علاقمند به دیدن فیلهای آسیایی، گیبون ها، ماکائوها، پایتون ها، خرس ها و سایر حیوانات هستید، قطعا از این پارک ملی دیدن کنید. این منطقه حفاظت شده 6،155 کیلومتر مربع (2،376 مایل مربع) مساحت دارد و اولین پارک ملی در تایلند می باشد. امروزه در این کشور 127 پارک وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید.

شما می توانید با چادر خودتان اردو بزنید یا از پارک یک چادر اجاره کنید یا در یک کابین اقامت کنید. اگر ترجیح می دهید در بیرون پارک اقامت کنید و در طول روز به کاوش بپردازید، اقامتگاه های زیادی در جاده Thanarat وجود دارند، که از Pak Chong تا Mu Si و دروازه های Khao Yai گسترده شده اند.

پارک ملی Khao Yai یک بهشت برای پیاده روی است! مسیرهای متعددی وجود دارند که شما می توانید به صورت پیاده یا دوچرخه از آنها عبور کرده و از بسیاری از آبشارهای موجود در مسیر لذت ببرید. رنجر برای پیاده روی توصیه می شود. برای کسب راهنمایی بهتر در مورد پارک در اینجا کلیک کنید. بازدید از این پارک ملی یکی از بهترین کارهایی است که در تایلند می توانید انجام دهید.

با تشکر از حمایت های شما عزیزان و متقاضی های  تور تایلند 

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس همراه و حامی شما در  تور تایلند ، تور ارزان تایلند و تور لحظه آخری تایلند . از تور تایلند ما دیدن فرمایید و با تماس با کارشناسان با تجربه زیما از مشاوره رایگان بهره ببرید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 411
برچسب ها : تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری,

تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 | 12:42 | نویسنده : زیما سفر پارس |

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت سوم

تور چین و 30 جاذبه گردشگری چین - قسمت سوم

در این مقاله که قسمت سوم از سری مقاله 30 جاذبه برتر تور چین می باشد سراغ تفریحگاه ها، کشتی ها ، صومعه های تاریخی ، غار ها و دریاچه ها می رویم.

این بخش بیشتر شامل جاذبه های گردشگری طبیعی تور چین می باشد. همراه زیما سفر پارس باشید تا بیش از پیش درباره چین بدانید و از تور چین بیشتر لذت ببرید.

18. قصر تابستانی در تور چین (محل اقامت)

قصر تابستانی که در شمال غربی پکن واقع شده است در گذشته یک زمین بازی برای خانواده امپراطوری چین بود که می خواستند از گرمای پکن به دور باشند. این بنا در سال 1750 ساخته شد، اما 100 سال بعد زمانی که فرانسه و انگلیس به پکن حمله کردند، آن را تخریب کردند. بازسازی و ترمیم آن با مجادلاتی همراه بود چرا که امپراطور Cixi بخشی از بودجه نیروی دریایی را برای ساخت قایق مرمری اختصاص داد که در نهایت منجر شد این قایق کاملا از جنس مرمر نباشد و با طرح و نقش هایی به شکل مرمر از چوب ساخته شود.

17. کروز در رودخانه یانگ تسه چین

رودخانه یانگ تسه در امتداد برخی از جالب ترین و معروف ترین مکان های چین، از جمله سه دره خیره کننده قرار دارد که یکی از جذاب ترین حاذبه های  تور چین  است. به هنگام کروز در رودخانه یانگ تسه، گردشگران قادر خواهند بود برخی از زیباترین مناظر کشور را ببینند و هچنین گزینه ای برای سفر تفریحی به ساحل و بازدید از اماکن شگفت انگیز داشته باشند. رودخانه یانگ تسه همچنین زیستگاه گونه های در معرض خطر این کشور شامل تمساح چینی و دلفین رودخانه ای می باشد.

16. صومعه معلق چین

صومعه معلق یکی از برجسته ترین جاذبه های چین است که در نیمه راه صخره ای، 75 متر بالاتر از زمین قرار دارد. این صومعه دارای 40 اتاق است که با راهروهایی در هوا به یکدیگر متصل می شوند. صومعه اصلی در قرن پنجم ساخته شده است و در طول تاریخ طولانی آن چندین بار ترمیم و بازسازی شده است.

15. غار نی فلوت

غار نی فلوت با نام "کاخ طبیعی هنر" واقع در شمال غربی گیلین در جنوب چین است. بر اساس یک افسانه، این غار نام خود را به این دلیل به دست آورده است که مردم اعتقاد داشتند که از نی های موجود در دهانه غار می توان در ساخت فلوت استفاده کرد. غارهای آهکی بناهای با شکوهی از استالاکتیت، استالاگمیت، ستون های سنگی، پرده های سنگی، پرندگان، گیاهان و حیوانات در اشکال و رنگ های فوق العاده را ایجاد کرده اند.

14. غارهای یونگوانگ

غار ها جز جاذبه های طبیعی هر کشوری هستند و جذابیت   تور چین  را دو چندان می کنند. غارهای یونگوانگ در داتونگ یکی از نمونه های برجسته از هنر غار مدرن بودایی است. در اینجا، بیش از 51،000 مجسمه، در اندازه های گوناگون از بالا تا پایین تپه حکاکی شده است. نقاشی بر روی 252 مورد از آنها در قرن پنجم و ششم انجام شد. در صورت امکان، توصیه می شود بازدید کنندگان هنگامیکه این مکان خلوت تر است از آن دیدن کنند.

13. دریاچه غرب (محل اقامت)

یکی از دلایل سفر به هانگژو، پایتخت استان ژجیانگ، بازدید از دریاچه غرب می باشد که یک دریاچه آب شیرین بزرگ بوده و نماد این شهر شرقی در چین است. جزایر جنگلی ساخته دست بشر و معابد و پاگوداها مکان این دریاچه را به شما نشان خواهند داد. عمق این دریاچه عمدتا کمتر از پنج فوت است. دریاچه غرب، یکی از زیبا ترین دریاچه های چین محسوب می شود که به دریاچه های کوچکتر تقسیم شده است. این منطقه در گذشته استراحتگاه امپراتوری بوده است.

12. جیوژیاگو

Jiuzhaigou واقع در جنوب غربی چین، یکی از ذخایر طبیعی است که به طور رسمی تحت عنوان دره Jiuzhai به زبان انگلیسی شناخته شده است. پارک ملی به دلیل آبشارهای زیاد آن به عنوان یک افسانه توصیف شده است؛ کوه های رسوبی کوهستانی با پوشش برف و 108 دریاچه آبی فیروزه ای و سبز رنگ که به قدری شفاف و زلال هستند می توانید کف آنها را ببینید. این مکان همچنین زیستگاه پانداهای غول پیکر است، هرچند که شانس دیدن آنها وابسته به اندازه پارک و تعداد گردشگران است.

با تشکر از مطالعه مقاله سوم از  تور چین  ، پیشنهاد می کنیم در قسمت بعدی حتما همراه زیما سفر پارس باشید تا با سایر موارد آشنا شوید.

آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین  ،  تور ارزان چین  و  تور لحظه آخری چین  با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 392
برچسب ها : تور کیش,

تاريخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397 | 12:50 | نویسنده : زیما سفر پارس |

شما عاشق گوانجو می شوید - قسمت سوم

شما عاشق گوانجو خواهید شد - قسمت سوم

با قسمت سوم از این سری مقاله تور گوانجو در خدمت شما هستیم. در این مقاله اشاره ای سیستم حمل و نقل گوانجو و رستوران های آن می نماییم. همچنین دانش نسبت به هزینه ها بسیار لازم است و می تواند شما را در تور گوانجو بهتر یاری نماید و تور گوانجو خاطره انگیزی برای شما رقم بزند.

Yuexiu گوانجو

این منطقه در اطراف خیابان Zhongshan 6th Road واقع شده است. این محل دارای جاذبه های توریستی زیادی می باشد از جمله موزه گوانجو، باغ ارکیده کانتون، معبد شش درخت بانیان و مرکز خرید (Beijing Lu (Beijing Road.

هایژو (Haizhu) - این منطقه در جنوب رودخانه مروارید واقع شده و برج کانتون در آن قرار دارد. بخش صنعتی سابق در حال حاضر با خانه های زیبا و مراکز تجاری شیک پر شده است، و منطقه Pazhou در آن میزبان نمایشگاه کانتون در هر بهار و پاییز است.

چگونه درون گوانجو سفر کنید

حمل و نقل عمومی در  تور گوانجو 

سیستم مترو گوانجو در حال حاضر نه خط دارد. 80٪ از جاذبه های شهر توسط خط 1 پوشش داده می شود که از این رو بهترین گزینه برای بازدید کنندگان است. ایستگاه ها هم به انگلیسی و هم ماندارین اعلام می شوند. یک بلیط تک سفره قیمتی در محدوده ¥ 2 تا 12 دارد، و همچنین می توانید کارت لینگ نان تانگ - کارت حمل و نقل یانگ چنگ تانگ را خریداری کنید که می توانید در اتوبوس و کشتی نیز از آن استفاده کنید.

تاکسی در گوانجو

تاکسی ها در گوانجو نسبتا ارزان هستند به همین دلیل یک جایگزین مناسب برای بازدید کنندگان می باشند. شما یک هزینه اولیه ¥ 10 برای 1.6 مایل می پردازید و سپس 2.6 ¥ برای هر 0.62 مایل اضافی پرداخت می کنید. اطمینان حاصل کنید که آدرس مقصد را به زبان ماندارین در دست داشته باشید چرا که تعداد محدودی از رانندگان زبان انگلیسی را متوجه می شوند.

اجاره خودرو در گوانجو

ترافیک سنگین و قوانین جاده های محلی رانندگی را برای افرادی که به آن عادت ندارند سخت می کند. یک راننده محلی را برای مدت اقامت خود رزرو کنید و یک ماشین نیز از آژانس های معتبر مانند Avis یا Hertz با مبلغی در حدود ¥ 215 در هر روز کرایه کنید.

هزینه زندگی در گوانجو

مراکز خرید

یکی از مهمترین کار هایی که در تور گوانجو قابل انجام است خرید کردن است. برای خرید لباس، لوازم جانبی و الکترونیکی به بزرگترین مرکز خرید شهر، (Grandview Mall (Zhengjia پلازا در منطقه Tianhe بروید و یا اینکه از طیف گسترده ای از فروشگاه ها در خیابان Beijing Lu دیدن کنید. برای یک تجربه اصیل تر، می توانید از بازارهای خیابان شلوغ گوانجو مانند بازار لوکس Xiguan یا مرکز خرید Haiyin دیدن کنید.

مواد غذایی و غیره

برای یافتن محصولات تازه، غذاهای دریایی، گوشت، و خشکبار به یکی از فروشگاه های PARKnSHOP که در سراسر شهر در دسترس هستند بروید و برای خرید میوه، سبزیجات و غذاهای ژاپنی نیز به فروشگاه Jusco سر بزنید. دیگر فروشگاه های محبوب عبارتند از: Carrefour، Ole و Taste. شیر یک لیتری ¥ 14 و یک جین تخم مرغ بزرگ قیمتی معادل ¥ 18 دارد.

اماکنی در گوانجو که می توانید غذا بخورید - رستوران های گوانجو

بهترین غذاهای کانتونی در شهر را در رستوران محلی (Bingsheng Pinwei (168 Tianhe E Road بخورید و برای غذاهای سرخ کردنی به رستوران Jiang در منطقه ماندارین (389 Tianhe E Road) بروید که توسط سرآشپز Fei اداره می شود. رستوران باغ Mei Xin (در جاده شیلیان) یک جایگزین مقرون به صرفه است، که غذاهای با دستورپخت هنگ کنگی را تا پاسی از شب در (75 Tianhe Dong Road) به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید قیمتی در حدود ¥ 43 برای یک ناهار ساده و ¥ 330 برای یک شام دونفره در یک رستوران معمولی را انتظار داشته باشید.

سپاس بیکران.

به پایان این سری مقاله  تور گوانجو  در هفته های آینده با مقالاتی جذاب و البته کاربردی در خدمت شما هستیم. از صفحه   تور گوانجو  ما دیدن فرمایید و با آفر ها و تخفیف های ما آشنا شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 361
برچسب ها : تور گوانجو , تور ارزان گوانجو , تور لحظه آخری گوانجو,

تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 | 12:28 | نویسنده : زیما سفر پارس |

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت سوم

تور چین و 30 جاذبه گردشگری چین - قسمت سوم

در این مقاله که قسمت سوم از سری مقاله 30 جاذبه برتر تور چین می باشد سراغ تفریحگاه ها، کشتی ها ، صومعه های تاریخی ، غار ها و دریاچه ها می رویم.

این بخش بیشتر شامل جاذبه های گردشگری طبیعی تور چین می باشد. همراه زیما سفر پارس باشید تا بیش از پیش درباره چین بدانید و از تور چین بیشتر لذت ببرید.

18. قصر تابستانی در تور چین (محل اقامت)

قصر تابستانی که در شمال غربی پکن واقع شده است در گذشته یک زمین بازی برای خانواده امپراطوری چین بود که می خواستند از گرمای پکن به دور باشند. این بنا در سال 1750 ساخته شد، اما 100 سال بعد زمانی که فرانسه و انگلیس به پکن حمله کردند، آن را تخریب کردند. بازسازی و ترمیم آن با مجادلاتی همراه بود چرا که امپراطور Cixi بخشی از بودجه نیروی دریایی را برای ساخت قایق مرمری اختصاص داد که در نهایت منجر شد این قایق کاملا از جنس مرمر نباشد و با طرح و نقش هایی به شکل مرمر از چوب ساخته شود.

17. کروز در رودخانه یانگ تسه چین

رودخانه یانگ تسه در امتداد برخی از جالب ترین و معروف ترین مکان های چین، از جمله سه دره خیره کننده قرار دارد که یکی از جذاب ترین حاذبه های  تور چین  است. به هنگام کروز در رودخانه یانگ تسه، گردشگران قادر خواهند بود برخی از زیباترین مناظر کشور را ببینند و هچنین گزینه ای برای سفر تفریحی به ساحل و بازدید از اماکن شگفت انگیز داشته باشند. رودخانه یانگ تسه همچنین زیستگاه گونه های در معرض خطر این کشور شامل تمساح چینی و دلفین رودخانه ای می باشد.

16. صومعه معلق چین

صومعه معلق یکی از برجسته ترین جاذبه های چین است که در نیمه راه صخره ای، 75 متر بالاتر از زمین قرار دارد. این صومعه دارای 40 اتاق است که با راهروهایی در هوا به یکدیگر متصل می شوند. صومعه اصلی در قرن پنجم ساخته شده است و در طول تاریخ طولانی آن چندین بار ترمیم و بازسازی شده است.

15. غار نی فلوت

غار نی فلوت با نام "کاخ طبیعی هنر" واقع در شمال غربی گیلین در جنوب چین است. بر اساس یک افسانه، این غار نام خود را به این دلیل به دست آورده است که مردم اعتقاد داشتند که از نی های موجود در دهانه غار می توان در ساخت فلوت استفاده کرد. غارهای آهکی بناهای با شکوهی از استالاکتیت، استالاگمیت، ستون های سنگی، پرده های سنگی، پرندگان، گیاهان و حیوانات در اشکال و رنگ های فوق العاده را ایجاد کرده اند.

14. غارهای یونگوانگ

غار ها جز جاذبه های طبیعی هر کشوری هستند و جذابیت   تور چین  را دو چندان می کنند. غارهای یونگوانگ در داتونگ یکی از نمونه های برجسته از هنر غار مدرن بودایی است. در اینجا، بیش از 51،000 مجسمه، در اندازه های گوناگون از بالا تا پایین تپه حکاکی شده است. نقاشی بر روی 252 مورد از آنها در قرن پنجم و ششم انجام شد. در صورت امکان، توصیه می شود بازدید کنندگان هنگامیکه این مکان خلوت تر است از آن دیدن کنند.

13. دریاچه غرب (محل اقامت)

یکی از دلایل سفر به هانگژو، پایتخت استان ژجیانگ، بازدید از دریاچه غرب می باشد که یک دریاچه آب شیرین بزرگ بوده و نماد این شهر شرقی در چین است. جزایر جنگلی ساخته دست بشر و معابد و پاگوداها مکان این دریاچه را به شما نشان خواهند داد. عمق این دریاچه عمدتا کمتر از پنج فوت است. دریاچه غرب، یکی از زیبا ترین دریاچه های چین محسوب می شود که به دریاچه های کوچکتر تقسیم شده است. این منطقه در گذشته استراحتگاه امپراتوری بوده است.

12. جیوژیاگو

Jiuzhaigou واقع در جنوب غربی چین، یکی از ذخایر طبیعی است که به طور رسمی تحت عنوان دره Jiuzhai به زبان انگلیسی شناخته شده است. پارک ملی به دلیل آبشارهای زیاد آن به عنوان یک افسانه توصیف شده است؛ کوه های رسوبی کوهستانی با پوشش برف و 108 دریاچه آبی فیروزه ای و سبز رنگ که به قدری شفاف و زلال هستند می توانید کف آنها را ببینید. این مکان همچنین زیستگاه پانداهای غول پیکر است، هرچند که شانس دیدن آنها وابسته به اندازه پارک و تعداد گردشگران است.

با تشکر از مطالعه مقاله سوم از  تور چین  ، پیشنهاد می کنیم در قسمت بعدی حتما همراه زیما سفر پارس باشید تا با سایر موارد آشنا شوید.

آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین  ،  تور ارزان چین  و  تور لحظه آخری چین  با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 341
برچسب ها : تور چین,

تاريخ : چهارشنبه 23 خرداد 1397 | 12:06 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت دوم

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت دوم

با مقاله دوم راهنمای سفر و تور گرجستان در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مقاله به بررسی مسائلی در تور گرجستان می پردازیم که دانستن آن ها بسیار مفید است. مطالبی از قبیل برق ، آب آشامیدنی ، امنیت ، بودجه ، وضعیت اینترنت در گرجستان و مسائل دیگر. 

همراه ما باشید تا بیشتر با این گرجستان آشنا شوید.

حقایق سریع درباره تور گرجستان

ارز: لاری گرجستان (GEL) (نرخ ارز فعلی)

برق: 220 ولت و 50 هرتز (پریز اروپایی)

فرودگاه های اصلی: تفلیس (TBS)، باتومی (BUS)

آب گرجستان

بله و خیر. در حالی که اکثرا ادعا می شود کیفیت آب در مراکز شهر عموما سالم است، اما کیفیت آن در مناطق مختلف کشور می تواند متفاوت باشد. جالب است بدانید که آب معدنی گرجستان بسیار مورد اعتماد، خوشمزه و یک مورد صادراتی است. قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارا می باشند و می تواند هنگام حضور در این کشور آنها را امتحان کنید.

وضعیت اینترنت گرجستان

وای فای بسیار رایج است؛ در اکثر مهمانخانه ها و کافه ها قابل دسترس است. همچنین مرکز خرید تفلیس دارای یک شبکه WiFi رایگان، به نام TbilisiLovesYou است. بعضی از نقاط حتی ممکن است از شبکه های فیبر نوری نیز بهره مند باشند.

سیم کارت محلی

این یک مورد کاربردی است و به شدت برای ترجمه زبان های مختلف توصیه می شود. من اینترنت 4G ارزان و سریع در سراسر تفلیس در اختیار داشتم. هنگامی که شما وارد تفلیس می شوید، تعداد زیادی مغازه های Magti وجود دارد (در گوگل جستجو کنید یا از افراد محلی بپرسید). گذرنامه خود را به همراه داشته باشید و با قیمتی کمتر از 10 دلار میتوانید سیم کارت و اینترنت پرسرعت خریداری کنید. این سیم کارت ها در اکثر مناطق غیر کوهستانی کشور کار می کنند.

ویزا برای تور گرجستان

آمریکایی ها، کانادایی ها، و کسانی که گذرنامه های اتحادیه اروپا دارند نیازی به ویزا ندارند و می توانند به مدت 1 سال در گرجستان بمانند. برای کشورهای دیگر، شرایط ویزا را در اینجا بررسی کنید.

زبان مردم گرجستان

گرجی ها به زبان گرجی صحبت می کنند که یک زبان منحصر به فرد و دارای حروف الفبای خاص خود است. اکثر مردم محلی همچنین به زبان روسی صحبت می کنند. زبان انگلیسی تنها در مناطق گردشگری تفلیس و برخی از مناطق کوهستانی رایج است. اگر صبور باشید، خواهید دید که گرجی ها یک فرهنگ عمیق مهمان نوازی دارند و تلاش خواهند کرد با شما ارتباط برقرار کنند.

امنیت در گرجستان

به دنبال انقلاب رز در 2008 در گرجستان، کشور امنیت خود را بدست آورده و در حال رشد است. اداره پلیس پاکسازی های لازم را انجام داده و بسیاری از گرجی ها به من اطمینان داده اند که کشورشان برای مسافران تنها نیز مقصدی ایمن است - پس از چندین هفته به تنهایی سفر کردن به این منطقه با آنها موافقم. در صورت بازدید از مناطق اشغال شده توسط روسیه از گرجستان احتیاط کنید. همچنین، من به شدت توصیه می کنم که قبل از سفر خود را بیمه کنید . شما همچنین می توانید آخرین هشدارهای دولت را در اینجا بررسی کنید.

بودجه برای تور گرجستان

این یک مقصد بسیار مناسب و ارزان است و  تور گرجستان  بسیار مقرون به صرفه. به این دلیل که لاری گرجستان در طول چند سال گذشته ارزش خود را از دست داده و آن را به مکانی ارزان برای سفر تبدیل کرده است. قیمت ها اغلب متوسط بوده و نوشیدنی و غذا دارای قیمتی معقول هستند بنابراین شما می توانید به خوبی در این کشور غذا بخورید. به طور معمول هر نفر با بودجه ای در حدود 30-45 دلار آمریکا می توانند به این کشور سفر کنند که برای زوجین این مبلغ به ازای هر نفر مقداری کمتر می باشد. هزینه های شما در بیرون پایتخت کمتر نیز خواهد شد. این تنها بودجه مورد نیاز روزانه است (شامل قیمت سفرهای روزانه نیست).

فستیوال ها در  تور گرجستان

یکی از مهمترین عوامل تور گرجستان  ، فستیوال های گرجستان است. Tbilisoba در اواسط ماه اکتبر هر ساله برگزار می شود. به ندرت اطلاعات به زبان انگلیسی عرضه می شود، اما شما اغلب می توانید تاریخ و برنامه ها را در وب سایت گردشگری گرجستان پیدا کنید. من اخیرا یک پیام در فیسبوک برای مسئول برگزاری این فستیوال ارسال کردم و درخواست تقویم برگزاری مراسم به زبان انگلیسی کردم و آنها نیز یک نسخه برای من فرستادند. این یک رویداد فرهنگی بزرگ است که در تفلیس اتفاق می افتد. این یک روش عالی برای چشیدن غذاهای مختلف و لذت بردن از ترانه و رقص گرجستانی است. جشنواره موسیقی جاز دریای سیاه در ماه جولای در باتومی برگزار می شود. Tushetoba در Tusheti در اوایل ماه آگوست برگزار می شود و جذاب و سرگرم کننده می باشد.

زیما سفر پارس مجری  تور گرجستان  ،  تور لحظه آخری گرجستان  و  تور ارزان گرجستان  با ارائه خدمات با کیفیت در تمام سال.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 371
برچسب ها : تور گرجستان,

تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 | 17:32 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای سفر به آنتالیا

تور آنتالیا - راهنمای سفر به آنتالیا 

آنتالیا، ساحل منحصربه فرد دریای «فیروزه ای» مدیترانه، محبوب ترین استراحتگاه ها و اقامتگاه های ترکیه را در خود جا داده است که آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس به شرح کوتاهی از آن می پردازد وشما را با حمام های رومی، قصر سلطنتی بیزانس و معبد آپولو آشنا می کند. به هرحال تعطیلات در این بخش از ترکیه، ترکیبی شگفت انگیز از آفتاب، دریا، آرامش، فرهنگ و زندگی شبانه است.

تور آنتالیا  تور جدابیست که می توانید به تفریح در تمام ابعاد آن بپردازید. تاریخی ، فرهنگی و البته تفریحی.

این شهر بین المللی که در پای کوهستان کاج پوش تائوروس قرار دارد، به خاطر تفرجگاه های ساحلی آرام، خیابان های پر از نخل، رستوران های فوق العاده، مراکز خرید، شب زنده داری های باشکوه و انواع جاذبه های تاریخی اش مشهور است.

این منطقه که در گوشه جنوب غربی ترکیه است، سواحل ماسه ای دلپذیری دارد که هم مناسب خانواده هاست و هم مورد طبع آفتاب دوستان. تفرجگاه های ساحلی پر از قایق های بادبانی، و خیابان های پر از بوتیک طراحان مطرح دنیا و برندها، آنتالیا را به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری کشور تبدیل کرده است.

آنتالیا گرمترین منطقه در ترکیه است و در تمام طول سال آب و هوای متعادلی دارد؛ در این شهر همچنین خرابه های باستانی زیادی وجود دارد (که قدمت بعضی از آنها به زمان قرن دوم رومی برمی گردد)، و می توانید با دیدن آنها، پی به قدمت تاریخی این شهر ببرید.

بهترین هتل ها و استراحتگاه های ساحلی آنتالیا

اگر به تاریخ علاقه دارید و هدف شما از تور آنتالیا فقط ساحل نیست، آنتالیا بهترین مکان برای شماست چراکه می توانید گذشته ترکیه را کندوکاو کنید. شهر قدیمی آنتالیا پر از هتل های کم ارتفاع و ساختمان های سنگی است، می توانید از حمام های رومی، قصر سلطنتی بیزانس و معبد آپولو دیدن کنید. اما این همه اش نیست، در ساحل ۱۰ کیلومتری این شهر، انواع بازی ها و فعالیت های هیجان انگیز آبی منتظر شما هستند. آنتالیا هر کسی با هر سلیقه ای را راضی و خشنود می کند. این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته است و کافه ها و رستوران های مدرن آن در شهر جدید، در کنار شهر قدیمی و قلعه های قدیمی اش قرار دارد.

کسانی که در تعطیلات خود به ترکیه، به دنبال آرامش هستند، باید به ساحل لارا بروند. این ساحل، به عنوان یکی از بهترین سواحل این سمت از ترکیه شناخته شده است و در تابستان بزرگترین مسابقه ساخت قلعه شنی در این سحل برگزار می شود؛ در این مسابقه حتما از دیدن آثار خلاقانه بسیار بزرگ شگفت زده خواهید شد. در دامنه ی کوه های تائوروس، استراحتگاه آرام و بی صدای بِلِک قرار دارد. اگر می خواهید در یک هتل آل اینکلوسیو اقامت کنید، این ساحل مناسب شماست، زیرا پر از هتل های لوکس و زمین های گلف است.

جاذبه ها و دیدنی های آنتالیا

قلعه آلانیا در آنتالیا

قلعه مشهور آلانیا بر فراز تپه های آنتالیا ، یکی از جاهایی است که حتما باید به آن سربزنید. مسیر پیچ و خم رسیدن به قلعه در بالای تپه، حدود ۳٫۵ کیلومتر است، بنابراین اگر ماشین کرایه نکرده اید، به فکر باشید. انتهای مسیر، ورودی قلعه اندرونی است، که می توایند ویرانه های محافظت شده و بنای کلیسای قرن یازدهم بیزانس را در آنجا مشاهده کنید.

کوه تاهتالی

اگر می خواهید کمی از دریا و گرمای خورشید فاصله بگیری و تنوعی در تور آنتالیا خود بدهید، در کِمِر سوار ماشین کابلی شوید و در عرض چند دقیقه از سواحل شنی و آب های پرنور دور شوید و از نسیم خنک کوهستانی و دیدن قله های برفی لذت ببرید. حتی می توانید در زمستان اسکی نیز بکنید.

تور غار کارائین آنتالیا

این غار که در دوره کرتاسه شگل گرفته، بزرگترین غار ترکیه است و به دلیل ارزش باستان شناسی، به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است و بسیاری از مسافران  تور آنتالیا برای بازدید از این غار به آنتالیا وارد می شوند. برخی از لوازمی که در این غار یافت شده، در موزه کوچک کارائین قابل بازدید است و مابقی آنها در بقیه موزه های آنتالیا در معرض دید هستند.

میانگین دما و بارش آنتالیا

در آنتالیا به طور متوسط، ۳۰۰ روز آفتابی است و جای تعجبی ندارد که این شهر انتخابی عالی برای تعطیلات در تمام طول سال است. تابستان طولانی است و از فرودرین تا آبان ادامه دارد؛ گرم ترین ماه ها تیر و مرداد هستند که دما به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد. در این زمان دمای دریا حدود ۲۸ درجه سانتیگراد است، بنابراین مثل این است که در آب گرم حمام کنید، اما حتی اگر در فصل زمستان هم به آنتالیا بیایید، دما هرگز به زیر ۱۵ درجه سانتیگراد نمی رسد. در آنتالیا هر ساله تنها چند روز باران می آید و آن هم معمولا در ماه آذر و دی است.

سپاس بیکران از همراهی شما عزیزان

همراه زیما سفر پارس باشید و از تور آنتالیا دیدن فرمایید. تور لحظه آخری آنتالیا و تور ارزان آنتالیا را با ما تجربه کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 401
برچسب ها : تور آنتالیا,

تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 | 17:05 | نویسنده : زیما سفر پارس |

گردشگری و جاذبه های توریستی در مشهد - قسمت دوم

گردشگری و جاذبه های توریستی در تور مشهد - قسمت دوم

سراغ بخش دوم جاذبه های گردشگری تور مشهد  مقدس می رویم و با این شهر بیشتر آشنا می شویم.

کوه سنگی مشهد

کوه سنگی یکی از قدیمی ترین و به یاد ماندنی ترین اماکن در مشهد است. این مکان در رتبه سومین مکان محبوب بازدید شده توسط گردشگران پس از حرم مقدس امام رضا و آرامگاه فردوسی قرار گرفته است. یک دریاچه مصنوعی و یک جزیره برای پرندگان تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب کرده است. این پارک اخیرا توسعه و گسترش یافته است. این بزرگترین مرکز تفریحی در مشهد پس از پارک ملت است.

طرقبه

طرقبه که اکنون یکی از شهرهای مشهد محسوب می شود، یک منطقه روستایی باستانی در توس بوده که در میان یک دره زیبا واقع شده است. شاندیز و کانگ به عنوان یکی از مکان های گردشگری اصلی در استان خراسان شناخته می شوند. رستوران های لوکس و شیک غذاهای مختلفی را در این مکان سرو می کنند. باغ پونه اخیرا در طرقبه تاسیس شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است.

شاندیز تور مشهد

شهر شاندیز در دامنه های شمالی ارتفاعات بینالود واقع شده است. این شهر دارای آب و هوای معتدل، باغ های وسیع و جاذبه های طبیعی در  مشهد  است. نماد شاندیز یک درخت کاهو 2700 ساله است. گیلاس محصول اصلی باغ شهر است. غذای مشهور شاندیز شیشلیک است که بسیار خوشمزه می باشد. مراکز تفریحی این مکان شامل موارد زیر است: پارک جنگلی، مجتمع گردشگری گلستان، مجموعه رستوران های پدیده شاندیز، پیست اسکی ابرده، تفریحگاه موتور سیکلت، باغ ها و مناظر زیبا.

گنبد خشتی (گنبد آجری)

این گنبد شامل قبر امام زاده محمد که به کنیه موسی بن جعفر برمیگردد. این گنبد با کتیبه های قرآنی واقعه و مالک تزئین شده است. معماری گنبد شامل ناحیه ورودی، حیاط چهارگوش و تخت سلطنت است. این گنبد به دستور شاه عباس در دوران صفویه ساخته شده است.

گنبد سبز

این ساختمان بقعه شیخ محمد مومن استرآبادی عارف است که در سال 90 هجری فوت کرده است. با توجه به رنگ فیروزه ای گنبد به عنوان گنبد سبز نیز شناخته می شود. مکان فعلی گنبد یک باغ بوده است که این گنبد در مرکز آن ساخته شده است. با توجه به تحقیقات، شیخ مومن مالک اصلی این مکان بوده که در زمان حیات خود آن را وقف کرده است. شیخ مومن یک محقق بزرگ شیعه محسوب می شود که کتاب "وسائل الشیعه" را نوشته است.

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

در بخش شمالی صحن انقلاب و در شرق باغ رضوان از حرم امام رضا، گنبد کاشی کاری شده ای واقع شده است. این مقبره متعلق به فضل بن حسن طبرسی- روحانی شیعه مومن بزرگ و نویسنده تفسیر مجمع البیان و جوامع الجامع است. این ساختمان تاریخی متعلق به اوایل قرن پنجم است. این آرامگاه همچنین به عنوان مفصل الرضا شناخته می شود. امام رضا (ع) در روایات ذکر کرده است که تشریفات غسل مقدس در این محل پس از شهادتش رخ داده است.

پارک جنگلی وکیل آباد

وکیل آباد، یکی از مکان های تفریحی باستانی در مشهد، در بلوار وکیل آباد واقع شده است. این پارک شامل تعداد زیادی از درختان مانند کاج، سرو و درخت چنار است و در میان یک دره زیبا واقع شده است. رودخانه ها و استخرهایی که از آبشارهای وکیل آباد سرچشمه می گیرد، از این محل نیز عبور می کند. در این پارک یک باغ وحش وجود دارد که انواع پستانداران، پرندگان و خزندگان در آنجا نگهداری می شوند.

موزه آستان قدس رضوی در تور مشهد

این موزه در سال 1945 در حیاط بیروت حرم امام رضا (ع) ساخته شده است. ساخت این موزه به مدت 40 سال به طول انجامید. پس از تاسیس جمهوری اسلامی، موزه توسعه و گسترش یافته است. برخی از موزه های شناخته شده نیز به طور جداگانه در ساختمان های مختلف قرار گرفته است و در  تور مشهد  از آن ها بازدید به عمل می آید.

موزه قرآن و اشیاء با ارزش

موزه تخصصی فرش

موزه تاریخ مشهد

موزه سکه و مدال

موزه تمبر و اسکناس

موزه سفال و شیشه

موزه ی ارتش

موزه ابزار نجوم و ساعت

موزه حلزون و ماهی قزل آلا

موزه هنرهای زیبا

قصر خورشید تور مشهد

قصر خورشید به سفارش نادر شاه افشار برای ذخیره جواهرات و غنائم در شهر کلات در 1151 هجری قمری ساخته شد. ساخت و ساز ساختمان در دوران حکومت نادرشاه و حتی تا سال های آخر عمر وی در 1160 هجری قمری ادامه یافت. کتیبه زیبا به کار رفته از سوره النباء قرآن در طراحی این کاخ در کنار نقاشی ها و کارهای زینتی مانند گچ کاری ها نیز بیانگر این موضوع است. تصاویر پادشاهان، شاهان و شاهزادگان سلسله افشاری را می توان در رنگ های خیره کننده دید.

 با تشکر فراوان از حمایت های همیشگی شما. تور مشهد  را با زیما سفر پارس تجربه کنید

زیما سفر پارس مجری  تور مشهد  ،  تور ارزان مشهد  و  تور لحظه آخری مشهد  آماده ارائه خدمات مسافرتی و هتل های مناسب با مشاوره رایگان حتی در روز های تعطیل



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 367
برچسب ها : تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد,

تاريخ : شنبه 19 خرداد 1397 | 16:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

آب و هوای مالزی - قسمت اول

آب و هوا در تور مالزی - قسمت اول

می خواهیم سفری به مالزی داشته باشیم و لازم است تا از آب و هوای آن در فصول مختلف آگاهی داشته باشیم. 

تور مالزی در فصل مناسب طبع شما می تواند بسیار لذت بخش باشد تا بیشترین استفاده را از این کشور استوایی زیبا داشته باشید.

در این سری مقاله از آب و هوای فصول مختلف  مالزی مطلع می شویم. همچنین با چند فستیوال در هر فصل آشنا می شویم. 

از مراسم سال نو چینی های مقیم  مالزی  تا فستیوال های موسیقی، ورزشی، هنری و بالن سواری. همراه زیما سفر پارس به بررسی این موارد می پردازیم.

نگران دمای هوای مالزی نباشید!

مالزی  در نزدیکی خط استوا واقع شده است، یعنی شما می توانید اغلب یک محدوده دمایی بین 79 درجه فارنهایت (26 درجه سانتی گراد) و 90 درجه فارنهایت (28 درجه سانتی گراد) را انتظار داشته باشید.

تنها مواردی که شما باید نگران آنها باشید:

بارش باران (که در سواحل شرقی بین اکتبر و مارس بسیار شدید است)

رطوبت (که پوشیدن یک تی شرت و شلوار نازک و سبک را توصیه می کنیم) 

فستیوال هایی که می خواهید در آنها حضور یابید.

ژانویه، فصل رعد و برق های مالزی

در اواسط ماه ژانویه، خورشید ارتفاع کمتری دارد و با فاصله کمتری بر روی مردم محلی و گردشگران می تابد در نتیجه تمام پوست افراد قرمز می شوند. اگر مشکلی با این قضیه ندارید، شما می توانید شاهد تعداد زیادی از گردشگران در ساحل غربی شبه جزیره بورنئو (صباح و ساراواک) باشید.

در این زمان از ساحل شرقی (خصوصا Terengguanu و Kelantan) و جزایر آن دوری کنید؛ این منطقه در مسیر رعد و برق ناحیه شمال شرقی مونسن قرار دارد.

در برخی سال ها، Thaipusam ممکن است در ماه ژانویه برگزار شود. این یک  جشنواره رنگارنگ و سرگرم کننده برای ادای احترام به خداحافظی هندو، پادشاه Murugan است. گناهکاران ممکن است با سوراخ کردن پوست خود با پیچ های مخصوصی (Vel Skewers) توبه کنند ولی شما نترسید و احیانا با پیچ توبه نکنید!

بارش: 16 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهایت (27 درجه سانتیگراد)

فوریه، مراسم سال نو چینی، فستیوال بالن سواری مالزی

شما همچنان باید از سواحل شرقی در  تور مالزی دوری کنید (جزایر به معنای واقعی کلمه در این فصل "بسته" هستند)، اما می توانید به هر جای دیگری که می خواهید بروید. تابش آفتاب در این ماه خیلی زیاد است و تنها چیزی که باید نگران آن باشید این است که از دئودورانت و کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

در برخی سال ها، مراسم سال نو چینی ممکن است در ماه فوریه برگزار شود. این تعطیلات ملی با لباس های براق و قرمز جشن گرفته می شود – در روز پانزدهم- پرتقال های ماندارین نیز در دریاچه ها و دریاها قابل مشاهده خواهند بود.

در این ماه همچنین می توانید بالون سواری فیستا در پنانگ را تجربه کنید. موسیقی، نورپردازی، غذا، بالون های رنگارنگ چیزهایی هستند که می توانید انتظار آن را داشته باشید که یک تفریح رویایی برای کودکان به شمار می رود.

بارش: 14 روز

درجه حرارت: 82 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد)

مارس، جشنواره موسیقی مالزی ، مسابقه دوچرخه سواری بانوان

یکی از بهترین ماه ها برای  تور مالزی  ، مارس است، وقتی که خورشید بر همه مناطق و جزایر مانند Tioman ، Redang و Perhentian می تابد.

علاقمندان به موسیقی می توانند در جشنواره جاز KK در کوتا کینابالو شرکت کنند، این برنامه شامل اجراهای هیجان انگیز از نوازندگان محلی و بین المللی است.

در این بین علاقه مندان به ورزش و سلامتی می توانند آدرنالین خود را با شرکت در Konvoi Berbasikal Wanita (کاروان دوچرخه سواری بانوان) بالا ببرند، که در آن بیش از 3000 خانم با دوچرخه در Putrajaya به رقابت می پردازند.

علاقه مندان به تمایلات فرهنگی، می توانند از جشنواره بین المللی فرهنگی تاواو بازدید کنند، جایی که بازدیدکنندگان به تمام جنبه های فرهنگی 27 گروه قومی محلی می پردازند.

بارش: 17 روز

درجه حرارت: 82 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد)

آوریل، جشنواره غذا های رنگارنگ مالزی

گردشگران زیادی به دلیل برگزاری عید پاک در اروپا و آمریکا به این منطقه سرازیر می شوند. در جزیره Duyong فستیوال هنری Duyong برگزار می شود که بزرگداشتی است بر یکتایی Terengganu، از جمله محصولات دست ساز و غذاهای سنتی است.

روز بزرگداشت روحیه همگانی - که تحت عنوان "چینگ مینگ"، "چنگ بنگ" یا "روز قبر روبی" شناخته می شود نیز در ماه آوریل اتفاق می افتد. همانطور که از نام آن پیداست، جامعه چینی (در سرتاسر مالزی) قبرهای عزیزان خود را تمیز می کنند و هدایای کاغذی به دیگران می دهند، به این امید که روح عزیزان از دست رفته آنها در آرامش و شادی ابدی باشد.

بارش: 19 روز

درجه حرارت: 82 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد)

سپاس فراوان. امیدواریم مقاله ما مناسب شما واقع شده باشد. زیما سفر پارس برقرار کننده  تور مالزی ،  تور لحظه آخری مالزی  و تور مالزی  با قیمت مناسب و ارزان با کیفیت مطلوب آماده ارائه خدمات توریستی است.

همراه ما باشید تا در مقاله دوم و سوم به بررسی ماه های دیگر بپردازیم.

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 383
برچسب ها : تور مالزی , تور لحظه آخری مالزی , تور ارزان مالزی,

تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 | 11:42 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور جزیره کیش یا دبی - قسمت اول

تور جزیره کیش یا دبی - قسمت اول

تور جزیره کیش، مروارید خلیج فارس

ایران کشوری است با بیش از ۱٫۶ میلیون کیلومتر مربع مساحت که با بیابان های خشک و جنگل های انبوه، دریاچه های نمک و رودخانه های پرخروش، کوه های بلند و دریاچه های کم عمق، صخره ها و سواحل پوشیده شده است. اینران تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد و یک کشور چهار فصل است. در ایران بیش از ۴۰ ملیت زندگی می کنند و همه آنها ایرانی هایی از قومیت ها و مذاهب مختلف هستند. در این کشور تنوع بسیار زیادی از اقوان وجود دارد؛ و ایران با افتخار عنوان افتخاری «مهد تمدن» جهان را از آن خود دارد. خیلی ها در مورد ایران هیچ چیزی نمی داند زیرا منابع اطلاعات محدود هستند و تنها راه کشف این فرهنگ باستانی، دیدار از ایران است و لذت بردن از این همه تنوع و فرهنگ اجداد مشترک هندو اروپایی ماست.

تعداد کمی از مردم می دانند که چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا طی ۱۰ سال گذشته در ایران واقع است:

جزیره کیش در خلیج فارس. وقتی نام خلیج فارس به گوش تان می خورد، احتمالا اولین چیزی که به ذهن تان می رسد دوبی یا شارجه در امارات متحده عربی است، اما باید بدانید که طولانی ترین ساحل در خلیج فارس ازآن ایران است و ایران سواحل و جزایر متعددی در خلیج فارس دراد؛ یکی از جزایر کیش است. هر ساله بیش از یک میلیون مسافر از نقاط مختلف جهان، برای گذراندن تعطیلات و بازدید از جاذبه های گردشگری تور به جزیره کیش می آیند و مهم تر از آن اینکه برای ورود به جزیره نیازی به ویزا نیست؛ اگرچه برای وارد شدن به دیگر شهرهای ایران نیاز به ویزا دارید و حتی برخی از ملیت ها برای ورود به دبی به ویزا نیاز دارند، اما برای رفتن به کیش و اقامت تا ۱۴ روز نیازی به ویزا نیست.

جزیره ی کیش

جزیره کیش بخشی از شهر بندر لنگه در استان هرمزگان است که در خلیج فارس واقع شده و در فاصله ۱۹ کیلومتری از ساحل ایران قرار دارد. اول ثبت تاریخی از جزیره به زمان اسکندر کبیر برمی گردد که به یکی از دریاسالارانش، نئارکوس (Nearchus) دستور داد تا به دریای عمان و خلیج فارس سفر کند.

نئارکوس در یادداشت های خود در مورد جزیره ای به نام آراکاتا صحبت می کند که به جزیره کیش اتلاق می شود و یکی از نام های کهن جزیره است.

از دیگر نام های کهن جزیره عبارتند از کامتینا، آراکیا و قیس هستند. جزیره کیش در یک مکان استراتژیک مهم قرار دارد.  تور کیش  با این اطلاعات لذت بیشتری دارد.

از زمان امپراتوری های آشوری و ایلامی، کیش مرکزی برای کشتی های بادبانی اولیه بوده که در امتداد کشتیرانی می کرده اند. با توجه به اظهارات تاریخنگاران مشهور، یاقوتی و استخری، جزیره در طول قرون وسطی، مرکز قابل توجهی برای پادشاهان ایران بوده است. مارکو پولو، جهانگرد نامی، در قرن ۱۳ از چین بازدید کرده است و به او گفته شده که مروارید ملکه از جزیره کیش صید شده است.

آب وهوا و جغرافیای کیش

آب و هوای کیش بسیار گرم و نیمه استوایی است و باید زمانی را برای سفر انتخاب کنید که خیلی گرم نباشد. در تابستان، از اردیبهشت تا مهر، حتی مردم محلی نیز از آب و هوای گرم و خشک اذیت می شوند: جزیره تبدیل به یک کوره ی بزرگ شده که حتی نفس کشیدن در آن نیز بسیار سخت می شود. بهترین زمان برای سفر به کیش بین آبان تا فروردین است که هوا نسبتا خنک است.

مساحت کیش حدود ۹۱ کیلومتر مربع و طول آن از غربی ترین نقطه به شرقی ترین نقطه حدود ۱۵٫۵کیلومتر و عرض آن ۷٫۵ کیلومتر است. با وجود اینکه شمال خلیج فارس معدن نفت است، اعتقاد بر این است که دریای اطراف جزیره بسیار خالص است و می توانید تمام ماهی ها و موجودات زیر آب را ببینید.

دلیلش هم این است که مرجان های بسیاری در منطقه قرار دارد و درواقع دومین زیست توده مرجانی جهان پس از جنگل های مناطق گرمسیری را تشکیل می دهد. حیات ۲۵٪ موجودات آبزی و دریایی به وجود مرجان ها بستگی دارد که آب را تمیز و شرایط زندگی را برای موجودات آبزی فراهم می کنند. سطح جزیره بسیار صاف استو هیچ تپه ای در جزیره وجود ندارد. قسمت شمالی جزیره با جنگل پوشیده شده است.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. از  تور کیش زیما سفر پارس دیدن فرمایید و از خدمات تور ارزان کیش ،  تور لحظه آخری کیش ما استفاده نمایید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 358
برچسب ها : تور کیش, تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش,

تاريخ : يکشنبه 6 خرداد 1397 | 11:12 | نویسنده : زیما سفر پارس |

شما عاشق گوانجو می شوید - قسمت دوم

شما عاشق گوانجو خواهید شد - قسمت دوم

سلام خدمت همراهان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس . با قسمت دوم از سری مقاله سه قسمتی از  تور گوانجو  در همراه شما هستیم. تور گوانجو ، بهترین تور کشور چین است که با مقاصد اقتصادی و گردشگری صورت می گیرد. در این مقاله با موارد بیشتری آشنا می شوید و از آن استفاده می کنید.

جزیره شامیان: جهانی از تضاد

این یک جزیره ماسه ای کوچک است که در طول تاریخ تحت استعمار اروپا بوده است اکنون به کلان شهر گوانجو متصل شده است. این منطقه در مقایسه با نقاط دیگر شهر دارای آرامش فوق العاده ای است که پوشیده شده از درختان به موازات رودخانه می باشد. باغ عمومی کوچک در میان مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است، در حالی که بخش عمده ای از خیابان اصلی دارای معماری فرانسوی یا انگلیسی است. از کلیسای بازسازی شده Our Lady of Lourdes دیدن کنید تا سفری در تاریخ داشته باشید.

چگونه به گوانجو بروید

هواپیما

فرودگاه بین المللی گوانجو بایون (CAN) در 17 کیلومتری شمال شهر قرار دارد. خط مترو 3 ساده ترین مسیر اتصال به شهر است و شما می توانید از این طریق به راحتی به فرودگاه برسید. بلیط ها ¥ 12 بوده و قطارها در فواصل هفت دقیقه ای بین ساعت 6 صبح تا 11 شب سرویس ارائه می دهند. همچنین می توانید یک تاکسی از سالن ورودی بخش A دروازه 5 یا بخش B دروازه 6 به مرکز گوانجو بگیرید – قیمت آن 120 ¥ می باشد که شامل هزینه عوارض 15 ¥ نیز می شود. خدمات اتوبوسرانی اکسپرس نیز موجود است و خطوط 1 تا 6 در مرکز شهر قرار دارند. قیمت بلیط ها از 10-55 ¥ بسته به مقصد شما متغیر است.

قطار

قطار را می توانید از هنگ کنگ سوار شده و از طریق دونگوان و در حدود دو ساعت به گوانجو برسید. قطارها از ایستگاه Hung Hung در Kowloon، هنگ کنگ خارج می شوند و در ایستگاه شرقی راه آهن گوانجو متوقف می شوند. خدمات توسط MTR هنگ کنگ اداره می شود و کرایه آن ¥ 190-230 می باشد.

اتومبیل

اگر گواهینامه رانندگی چینی دارید، می توانید با خودرو سفر کنید به همین دلیل بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که یک راننده نیز همراه با ماشین اجاره کنند. این شهر در نزدیکی بسیاری از جاده های اصلی، از جمله G4 و G15 از شنژن و دونگوان و G107 از Qinyuan است.

اتوبوس

اگر پرواز شما در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود خواهد آمد می توانید با اتوبوس به گوانجو بروید. ایستگاه ها شامل دانشگاه جینان در خیابان هوانگپو، هتل باغ و هتل چین است. یک بلیط برای سفر سه ساعته ¥ 250 قیمت دارد. شما همچنین می توانید اتوبوس مرزی را از ایستگاه جاده آستین یا ایستگاه جاده گوانجو در هنگ کنگ سوار شوید؛ قیمت بلیط ها 100 ¥ می باشد.

 

در گوانجو در چه مکانی باید اقامت کنید

گوانجو دارای هتل های زیادی است که متناسب با نیاز همه افراد می باشند. هتل Yuexiu ، Crowne پلازا گوانجو Huadu، یا هتل رویال نان یانگ را به هنگام سفرهای خانوادگی انتخاب کنید. شما همچنین می توانید هتل های زنجیره ای مانند Holiday Inn را در کنارهتل های لوکسی مانند Mandarin Oriental، هتل چهار فصل گوانجو، ریتز کارلتون گوانجو، و پولمن گوانجو یا هتل فرودگاه Baiyun را انتخاب کنید.

محله های محبوب در گوانجو

تیانه – منطقه تجاری شهر شامل Zhujiang جدید با ساختار شهری جدید و توسعه ساخت و ساز در Shipai. تیانه مرکز حمل و نقل شهرستان است و مکان های برجسته آن شامل خانه اپرای گوانجو، کتابخانه گوانجو و موزه گوانگدونگ می باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

زیما سفر پارس ارائه کننده تور گوانجو ، تور ارزان گوانجو و تور لحظه آخری گوانجو با کیفیت مناسب و خدمات عالی، سفر خاطره انگیزی برای شما به جای می گذارد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 341
برچسب ها : تور گوانجو , تور لحظه آخری گوانجو , تور ارزان گوانجو,

تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 | 14:52 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت اول

راهنمای سفر و تور گرجستان - قسمت اول

روحیه انعطاف پذیر  گرجستان ، این مکان را به کشوری جذاب برای من تبدیل کرده است.

در طول تاریخ، این کشور کوچک، همه چیز را از کابوی ها گرفته تا نوشیدنی به جهان عرضه کرده است.

این یکی از کشورهای دوست داشتنی است که در سفرهایم با آن مواجه شده ام. من اکثر زمان خود را در پایتخت، تفلیس، صرف کردم که دارای فریبندگی های ظریف و شلوغی های ملایم بود. رشته کوه قفقاز یکی از جاذبه های توریستی این کشور به حساب می آید. این بدان معنی است که فضای زیادی برای پیاده روی (به ویژه در بهار و پائیز) و اسکی در ماه های زمستان وجود دارد. اما در فراسوی کوه های خیره کننده، مردم گرجستان بسیار خوب و مهمان نواز هستند.

گرجستان از سال 2008 شروع به توسعه صنعت گردشگری خود کرده است، به این دلیل یک مکان اقتصادی برای سفر با بودجه محدود بوده و سطح جاده های داخلی بسیار زبر و خشن می باشند. علاقه مندان به سفر با کوله پشتی می توانند به راحتی با بودجه محدود خود به این مکان سفر کنند، اما برای مسافرانی که علاقه مند به گزینه های باکیفیت و لوکس هستند نیز گزینه های بسیار دلپذیر و زیبایی وجود دارد. جمهوری گرجستان بسیار جذاب است و من به شدت توصیه می کنم آن را به برنامه های سفر خود در آسیای میانه اضافه کنید. در ادامه برخی حقایق تاریخی و نکاتی را که قبل از سفر به این کشور باید بدانید بررسی خواهیم کرد! یا می توانید مستقیما به توصیه های راهنمای شهری بروید.

قبل از تور گرجستان ، چه نکاتی را باید بدانید

کار سختی است که تصور کنید گرجستان چگونه جایی است. در لبه رشته کوه های قفقاز، این کشور در همسایگی فرهنگ ها و توپوگرافی های مختلف قرار دارد. هنگام توقف در جاده ابریشم، این کشور ادغامی از تمدن ها در طول هزاران سال است. این موقعیت عجیب و غریب به این معنی است که بسیاری از افراد گرجستان را به عنوان بخشی از اروپا یا آسیا، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، به حساب می آورند. این منطقه بخشی از خاورمیانه است. اما دارای تفریحات و سرگرمی های کاملا اروپایی است. جاذبه واقعی این منطقه این است که ترکیبی از فرهنگ های مختلف را در یک کشور کوچک به لحاظ جغرافیایی خواهید یافت.

نوشیدنی بخش اعظمی از فرهنگ  گرجستان است و این امر دلیل خوبی نیز دارد: باستان شناسان قدیمی ترین نشانه های تولید نوشیدنی را در گرجستان فعلی پیدا کرده اند. فرهنگ تولید نوشیدنی به 8000 قبل از میلاد بازمی گردد. به علاوه، گرجستان فرایند منحصر به فردی از تولید نوشیدنی را داشته است که توسط شیشه رسی انجام می شد که حتی در فهرست یونسکو برای میراث های فوق العاده قرار گرفته است. این داستان ها در کنار تاریخ مذهبی اهمیت پیدا می کند، زیرا گرجستان به میراث و فرهنگی خود بسیار افتخار می کند. مسیحیت در قرن اول به گرجستان آمد و اکنون گرجستانی ها عمدتا تابع ارتدوکس شرقی هستند - حدودا 84٪ از مردم. در این کشور صومعه ها و کلیساهای زیادی وجود دارد که چهره ای مسیحی به آن داده است. در واقع این گرایش به فرهنگ مسیحی است که آنها را از اغلب فرهنگ های خاورمیانه که پیرامون اسلام شکل گرفته اند، متمایز می کند.

هر چند که تاریخ یک کشور باستانی در هر سفر حائز اهمیت است، تاریخ مدرن آن نیز اهمیت زیادی دارد. برای کشورهایی که به تازگی صلح کسب کرده اند، درک تاریخ بنیادین بسیار مهم است. این موارد، تجربه سفر شما را با شفقت و همدلی همراه می کند. این باعث می شود بازدید کنندگان به طور عمیق تری با روحیه فرهنگی مردم همراه شوند. تنها با درک گذشته این کشور شما می توانید دلیل منحصر به فرد بودن آن را دریابید. گرجستان بخشی از اتحادیه جماهیر شوروی سابق بوده است. ناآرامی های زیادی در عرصه سیاسی و اجتماعی در طول دهه 90 در این منطقه حاکم بوده است. پس از سقوط اتحادیه جماهیر شوروی، گرجستان روابط بی سابقه و پیچیده ای با روسیه ترتیب داده است. اکثر دولت های بین المللی بر این باورند که روسیه دو منطقه متعلق به گرجستان را اشغال کرده است. - اوستیای جنوبی و آبخازیا. این یک موضوع مورد بحث مداوم بوده است به طوری که این کشور در سال 2008 به جنگ با روسیه پرداخت. همه این ها یک فشار استراتژیک فعلی در گرجستان بوجود آورده است. بنابراین مهم است که شما تاریخ منطقه را بدانید و به ذات سیاسی این موضوع حساس باشید. توصیه می شود قبل از سفر به دو منطقه ذکر شده از امنیت کامل آن اطمینان حاصل کنید.

زیما سفر پارس مجری  تور گرجستان  ،  تور لحظه آخری گرجستان  و  تور ارزان گرجستان  با ارائه خدمات با کیفیت در تمام سال.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 418
برچسب ها : تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , تور گرجستان ارزان,

تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 | 12:23 | نویسنده : زیما سفر پارس |

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت دوم

 30 جاذبه برتر تور چین - قسمت دوم

جاذبه های گردشگری بسیاری در  تور چین برقرار است که از میان این جاذبه ها، 30 مورد آن بسیار جذاب است. 

در سری مقاله پنج قسمتی سراغ قسمت دوم می رویم و به معرفی آن ها می پردازیم و بیشتر با جاذبه های گردشگری چین آشنا می شویم.

همراه زیما سفر پارس باشید و از مقاله دوم تور چین لذت ببرید.

  1. Zhouzhuang (محل اقامت)

Zhouzhuang یکی از معروف ترین شهرهای آبی در چین است که گاهی تحت عنوان "ونیز شرق" شناخته می شود. مناطق مختلف این شهر با رودخانه هایی به هم متصل می شود که پر از خانه های باستانی می باشد. Zhouzhuang، در کمتر از 32 کیلومتری (20 مایلی) شهر سوژو در شرق چین، واقع شده است. این شهر با پل های دوقلو، Shide و Yongan که نمادهای شهر هستند شناخته می شود. قایق سواری یک راه خوب برای دیدن نقاط مختلف شهر است.

  1. کوه تای

کوه تای، در استان شاندونگ، یکی از پنج کوه مقدس چین است. صعود به تایشان ("شان" به معنای کوه در زبان ماندارین است) گفته شده است که یکی از اولین کارهایی که امپراتور انجام می دهد: 72 امپراتور تا به حال این کار را کرده اند. آنها به دور از معابد بزرگ خود، مهرهای حکاکی شده و سایر آثار فرهنگی به این کار می پردازند. گردشگران اغلب خواستار صعود از مسیر 6000 پله ای شرقی هستند، چرا که امپراتورها از این مسیر برای صعود استفاده کرده اند.

  1. دره جهش پلنگ (Tiger Leaping)

این دره در اطراف رودخانه یانگ تسه در جنوب غربی چین واقع شده است. با حدود 15 کیلومتر (9 مایل) طول، این دره دارای یک رودخانه است که توسط کوه هایی در هر دو طرف با ارتفاع 3000 متر (10،000 فوت) بالای رودخانه احاطه شده است. اعتقاد بر این است که این دره– بر اساس معیارهای اعمال شده عمیق ترین دره در جهان است. پیاده روی در درون این دره یکی از قابل دسترس ترین و رضایت بخش ترین کارها در چین است. پیاده روی در این مکان کار ساده ای نیست حتی برای افرادی که تناسب اندام دارند این کار یک تمرین سنگین خواهد بود و قطعا می تواند زانوی شما را به فشار بیاندازد. اقامتگاه هایی در مسیر وجود دارند بنابراین نیازی نیست که چادر به همراه خود داشته باشید.

  1. باغ ها و کانال ها سوژو

سوژو یک شهر زیبا در کانال بزرگ واقع در 65 کیلومتری (40 مایلی) شانگهای است. این منطقه به دلیل دارا بودن ابریشم، کانال هایی که از درون این شهر عبور می کنند و باغ های کلاسیک آن به همراه استخر های ماهی شناخته می شود. سوژو دارای 80 باغ کلاسیک است. باغ Humble Administrator یکی از مشهورترین آنها است. قایق سواری یک راه خوب برای درک میزان شگفتی سوژو است.

  1. غارهای Mogao

گردشگران در امتداد جاده ابریشم باستانی قطعا مایل خواهند بود زمانی برای بازدید از غارهای Mogao صرف کنند که نمایانگر هنر غار بودایی هستند. بر خلاف غارهای یونگوانگ، که نقش هایی از بوداها بر روی آنها حکاکی شده است، بر روی دیواره های غارهای Mogao نقاشی های متعددی را خواهید یافت. برخی از این نقش ها به قرن چهارم برمی گردند. در یک دوره زمانی، بیش از 1000 معبد درون غارها وجود داشت.

  1. تراس های Longji

تراس های برنجی Longji یا اژدها 500 سال قبل و در زمان سلسله مینگ ساخته شد. این تراس ها در Longsheng در حدود دو ساعت رانندگی از Guilin یافت می شوند. در فصول بهار و تابستان این تراس ها از فواصل دور به گونه ای دیده می شوند که مانند کابل هایی درهم تنیده بر فراز تپه ها قرار گرفته اند که از ساحل رودخانه شروع می شوند و تا نزدیکی قله کوه امتداد می یابند. بازدیدکنندگان می توانند از طریق جاده ها و روستاها به این مکان برسند که در مسیر نیز با خوشامدگویی اسب ها، خوک ها، جوجه ها و افراد محلی نیز روبرو خواهند شد.

با تشکر از مطالعه مقاله دوم از  تور چین  ، پیشنهاد می کنیم در قسمت بعدی حتما همراه زیما سفر پارس باشید تا با سایر موارد آشنا شوید.

آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین  ،  تور ارزان چین  و  تور لحظه آخری چین  با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 357
برچسب ها : تور چین , تور لحظه آخری چین , تور ارزان چین,

تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 | 12:16 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تفریحگاه های لوکس تور آنتالیا

بهترین تفریحگاه های لوکس در تور آنتالیا

آنتالیا نه تنها با مناظر زیبای مدیترانه ای خود همراه با خرابه های باستانی بلکه با تفریحگاه های لوکس ساحلی خود  شناخته می شود که آن را به مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات تابستانی تبدیل می کند. اما کدام یک را باید رزرو کنید؟ قبل از تنظیم برنامه های سفر خود، لیست  تور آنتالیا  زیما سفر پارس را بررسی کنید و یا از مشاوره رایگان آن حتی در روز های تعطیل بهرمند شوید.

گنبد کمپینسکی آنتالیا

در تور آنتالیا با مساحتی حدود 40،000 متر مربع، واقعا شما در گنبد کمپینسگی به هیچ چیز دیگری برای لذت بردن از تعطیلات تابستانی خود نیاز ندارید. 139 اتاق لوکس، 18 سوئیت و 16 ویلای گلف سلطنتی زیبا و الهام گرفته از نقوش سلجوقی بهترین منظره را در کنار دریا بوجود آورده است، این هتل همچنین یکی از بهترین زمین های گلف در اروپا را دارا می باشد. این هتل دارای 3 رستوران با غذاهای مختلف بین المللی و کافه گنبد است که در هنگام غروب های عاشقانه می توانید از کوکتل های آنها در تراس لذت ببرید. اگر این کافی نیست، جکوزی سانیتاس محلی با مساحت 3600 متر مربع را دارا می باشد که ارائه دهنده درمان های ویژه از جمله حمام سنگ مرمر است.

Maxx Royale Kemer

Maxx Royale Kemer یک هتل بسیار بزرگ است که با طبیعی زیبا احاطه شده و دارای جزئیاتی بسیار زیبا است. اتاق های آن به گونه ای نفیس طراحی شده و همه آنها دارای چشم اندازی رو به دریا هستند (حتی از درون تختخواب) و آشپزخانه این هتل از سرآشپزهای فیلیپینی، فرانسوی، اتریش، روسی، ایتالیایی و ژاپنی بهره می برد. Maxx Royal دارای سه ساحل ماسه ای سفید است که از ساحل تانگرین تا ساحل لانگ کشیده می شود و بخش های میانی مناسب خانواده ها و تفریح کودکان است. چهار استخر، یک سالن بدنسازی کامل، چهار استخر و یک مرکز آبگرم لوکس از امکانات این هتل می باشند.

مرکز تفریحی گلف و آبگرم Regnum Carya آنتالیا

Regnum Carya با ساحل ماسه ای سفید خود که مشرف به آب های نیلگون مدیترانه است، این مجتمع دارای همه امکانات می باشد که شما در حریم خصوصی خود در طول تعطیلات به آن نیاز خواهید داشت. از اتاق های بزرگ تا ویلا، ورودی منحصر به فرد به بزرگترین پارک های معروف آنتالیا (The Land of Legends)، شش رستوران a la carte، ساحل خصوصی ماسه ای سفید، سه استخر، مجموعه ای برای ورزش های آبی و آبگرم Greendoor با محصولات ارگانیک، که مهمانان طیف وسیعی از گزینه ها را برای برنامه های روزانه خود پیش رو خواهند داشت. همانطور که نام آن نشان می دهد، این هتل دارای دو زمین گلف با 18 سوراخ است که اولین و بهترین زمین گلف در ترکیه است و تا نیمه های شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

تفریحگاه Gloria Serenity آنتالیا

این محل در بین بوته های سرسبز و طبیعت با شکوه  آنتالیا واقع شده است و محلی مناسب برای علاقه مندان به گلف و محلی برای کسب آرامش و استراحت می باشد. اتاق های آن به طور ویژه ای طراحی شده اند، تورنمنت های گلف با چشم اندازی رو به دریای مدیترانه برگزار می شود، 9 رستوران، 4 بار باشگاه، یک ساحل زیبای طبیعی به صورت خصوصی، یک استخر با آب دریا، یک آبگرم با آداب و رسوم شرقی و یک باشگاه مخصوص کودکان از جاذبه های منحصر به فرد این مکان می باشند. برای علاقه مندان به تفریحات پرتحرک تر، فعالیت هایی مانند پیلاتیز، یوگا، زومبا، کلاس های رقص، والیبال ساحلی یا تایچی نیز موجود می باشد.

Rixos Premium Belek

یک مجتمع جادویی دیگر که هیچ چیز را به قوه تخیل شما واگذار نمی کندRixos Premium Belek ، با مساحت 405.000 متر مربع شامل 700 اتاق و سوئیت (با چشم انداز مدیترانه ای)، هفت رستوران، هشت بار و یک آبگرم با درمانگران متخصص است. به لحاظ سرگرمی، این هتل نمایش های DJ، پارتی های نمایشی، ورزش های آبی و یک پارک آبی را ارائه می دهد. اگر شما به همراه خانواده و کودکان خود سفر می کنید، باشگاه Rixos’ Rixy یک استخر، زمین بازی و فعالیت های مخصوص کودکان را ارائه می دهد.

آژانس مسلفرتی زیما سفر پارس ارائه کننده خدمات تور در ترکیه شامل  تور آنتالیا  ، تور لحظه آخری آنتالیا  و تور آنتالیا  ارزان می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 311
برچسب ها : تور آنتالیا , تور آنتالیا ارزان , تور آنتالیا لحظه آخری,

تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 | 12:03 | نویسنده : زیما سفر پارس |